srijeda, 11. siječnja 2017.

Blog time: Mojih top 10 želja!!! / Blog time: My top 10 wishes !!!

Mojih top 10 želja! Želje koje želim ostvariti jednog dana! Nadam se da ću ih ostvariti!!

Svi imaju želje i snove i naravno želite ih ostvariti!






1. Proputovati cijeli svijet.
Pa kome to nije želja? New York,Barcelona,Madrid,Pariz,Amsterdam,Luxemburg,Washington, Chicago,London,Rim,Firenza,Genova,Milano,Torin,Trsat,Berlin,Beč,Buenos Aires,Brasillia, Rio de Janeiro,Mexio City,itd.




2. Upoznati moje idole!!
Svi imamo idole!! I naravno želimo ih upoznati! Slikati se s njima,zagrliti ih,dobiti autogram,reći im koliko ih volimo i koliko nam je stalo do njih i još pričati kratko s njima. Ariana Grande,Martina Stoessel,Selena Gomez, Fifth Harmony,Little Mix....








3. Postati spisateljica!
Obožavam pisati priče i čitati ih i komentirati,ali ponajviše pisati. To me smiruje a i kroz to mogu iznijeti sve svoje emocije. To je moj san i da se stvarno ostvari ja ne bih vjerovala. Da mi sada neko kaže da ću za jedno 10 godina biti spisateljica ne bih mu vjerovala!!


4. Baviti se poslom iz snova (osim spisateljice)!!
Osim pisanja imam ja i druge hobije i strasti. Kao recimo plesanje i maštanja i zamišljanja nekih scenarija iz moga i tuđega života. Netko će sada reći da sam psihopat ali nisam. Vjerujte mi! Hahahah... Voljela bih osim spisateljice biti i koreografkinja ili producentica filmova!





5. Pronaći Mr.Wright - a!!
Svi želimo nekoga tko će nas istinski voljeti. Truditi se oko nas,biti romantični,pamtiti nama vrlo važne stvari i datume. Da mu značimo više od njega samoga,od njegova života. Tko je dobar uzor za djecu i slično.....





6. Da zauvijek ostanem BFF s mojom BFF Viktoriom!!

Postoje razni ljudi zbog kojih bi ja mogla umrijeti ali ona je posebna. Ona je prijateljica kakvu sam samo mogla sanjati. Zadnjih 9 godina života smo prijateljice,svakako bih voljela promijeniti neke trenutke,ali trenutak kada sam nju upoznala ne bih mijenjala nikako!! Da nju izgubim,izgubila bi sebe. 




7. Živjeti u kući!!
Sada se sigurno pitate zašto je to moja velika želja!?! Pa,cijeli život živim u stanu,nas je petero i premalo je prostora i uvijek je kao da je bomba pala! I ne možeš imati ništa veće od ribica,osim ako ne živiš u stanu na  dva kata. A i kuća mi više daje dojam obitelji i topline nego stan. Znači definitivno kuća!!



8. Biti dobra majka!!
Sada sam 100% sigurna da mislite da sam luda. Mislim tko ono s 14 godina razmišlja o budućem mužu i djeci??? E pa vidite ja mislim. I strah me je da ne budem loš uzor. Nadam se da neću kada jednog dana dođe do toga!! Da ću biti dobra majka.


9. Da uvijek nađem vremena za muziku!!
Obično ljudi kada odrastu prestanu raditi ono što su radili kao djeca. Meni je muzika sada sve i moji jedini spas,moj život. I za jedno 10 godina želim da mi muzika isto to znači! Da se moja ljubav prema muzici nikada ne promijeni,da uvijek nađem barem pola sata za opuštanje uz muziku!!










10. Moja zadnja i meni nekako najvažnija želja -  zauvijek ostati dijete i vjerovati sebi!!!
Ja se ne želim promijeniti. Ja se želim promijeniti izvana, a ne iznutra. Izvana mi nije bitno,nego ono iznutra. Želim zauvijek ostati zaigrana mala djevojčica,ne želim odrasti i postati hladna i zaboraviti živjeti. Znam da ću jednog dana žaliti za onim prije,za djetinjstvom. Bit će mi svega dosta i htjet ću se vratiti u doba kada nije bilo obaveza i stresa zbog računa i posla, Želim vjerovati sebi i svome odabiru. Kako u odabiru odjeće tako i u odabiru muža,posla,faksa i svega ostaloga. Htjela bih biti nešto kao sada. Samo malo više samouvjerena.





Evo hvala što ste pročitali moj blog!! Nadam se da vam se tema dopala! Svakako imam ja još puno želja ali ovih 10 su nekako glavne. Ja ne znam kako se sjetim ovakvih tema i kako ih uopće napišem!! To je za mene misterij!! Hahhah... Hvala na čitanju! ;) <3



> mia <

Translation:

My top 10 wishes! Desires that I want to accomplish one day! I hope to achieve them !!


They all have desires and dreams and of course you want them to accomplish!


1. Travel all over the world.
So whom do not desire? New York, Barcelona, Madrid, Paris, Amsterdam, Luxemburg, Washington, Chicago, London, Rome, Florence, Genoa, Milan, Turin, Trsat, Berlin, Vienna, Buenos Aires, Brasillia, Rio de Janeiro, Mexia City, etc.



2. Meet my idols !!
We all have idols !! And of course we want them to know! Take a photo with them, hug them, get autographs, tell them how much we love them and how much we care about them and talk briefly with them. Ariana Grande, Martina Stoessel, Selena Gomez, Fifth Harmony, Little Mix ....






3. Become a writer!
I love to write stories and read them and comment, but most write. It calms me down and through it can express all your emotions. This is my dream and to really realize I would not have believed. If someone says me now that I will be a writer for about 10 yearsbe a I would not believe him !!


4. Tackling the job of your dreams (except writing) !!

In addition to writing and I have other hobbies and passions. As an example, dancing and fantasy and imagination of some scenarios of my and other people's lives. Someone will say now that I am a psychopath but I am  not. Trust me! Hahahah ... I'd love to be choreographer or producer of films!



5. Find a Mr.Wright !!

All we want somebody who will truly love us. Effort should be around us, be romantic, remember us very important points and dates. That we mean to him more than himself, more than his life. Who is a good role model for children and so on .....


6. Forever stay BFF with my BFF Viktoria !!

There are various people why would I might die but she is special. She's a friend what I could only dream of. The last 9 years we were friends, I would like to change some moments, but the moment when I met her I'd change means !! To lose it, lose yourself.



7. Live in the house !!

Now you're wondering why it's my wish!?! Well, all my life I live in the apartment, were five of us and there is little space and it is always as if the bomb was dropped! I can not have anything more than fish, unless you live in an apartment on two floors. And the house we no longer gives the impression of family and heat than flat. So definitely the house !!


8. Be a good mother !!

Now I am 100% sure that you think I'm crazy. I think that anyone with 14 years thinking about the future husband and children ??? Well, you see I think. I'm afraid not to be bad role model. I hope that I will one day, when it comes to that !! I'll be a good mother.


9. Always find time for music !!
Usually people stop when they grow up to do what they did as children. For me, music is now all and my only salvation, my life. And for about 10 years I want my music as it is now! That my love for music never changed, always find at least half an hour to relax with music !!






10. My last and most important to me somehow the desire - to be a child forever  and trust myself !!!

I do not want to change. I want to change from the outside, not the inside. From the outside, it does not matter to me, but what's inside. I want to stay forever playful little girl, I do not want to grow up and become cold and forget to live. I know that one day I will miss those before, childhood. It will help me a lot and I would want to go back to a time when there were no commitments and stress about bills and work. I want to trust myself in my selection. As in choosing clothes and in choosing a husband, work, fax and everything else. I would be something like now. Just a little more confident.



Here, thank you for reading my blog !! I hope you liked the theme! Of course I've got a lot of desire but these 10 are somehow the main. I do not know how I think of these theme and how to write at all !! It is a mystery to me !! Hahhah ... Thanks for reading! ;) <3


>mia<

Nema komentara:

Objavi komentar