subota, 4. veljače 2017.

Blog time: Us & our friends

Tema današnjeg bloga kao što možete vidjeti je o nama i našim prijateljima!



Danas je teško biti teenager, a kamo li biti teenager s odanim prijateljima za cijeli život. Kao što je rekao Blez Paskal “Kad bi svi ljudi znali što jedni o drugima govore, na svijetu ne bi bilo ni četvorice prijatelja.” 


Je li to zapravo istina? Je li prijatelj za koga vjerujete da bi umro za vas, stvarno spreman umrijeti za vas? To možete provjeriti. Iz osobnog iskustva znam i kako. Prvo morate provjeriti ima li prijatelje za koje je vezan/a i poznaje duže nego vas. Jer ako pokazuje da joj je stalo više do vas nego do starih prijatelja, isto će i vama napraviti. Prvi novi prijatelj/ nova prijateljica mogla bi učiniti da vas „zaboravi“.


 Navest ću vam brdo stvari po kojima možete zaključiti je li prijatelj koji je uz vas, vaš pravi prijatelj. 🙈🙈



Pravi prijatelj ti laže da te zaštiti (iako ni to baš nije najbolje). Pravi prijatelj će ti otvoriti svoja vrata pa makar bilo 2 ujutro. Pravi prijatelj će slušati tvoje lude priče po 100 put ako treba samo da tebi izmami onaj osmijeh. Pravi prijatelj te razumije bez ijedne izgovorene riječi, samo pogledi su dovoljni. 😊😊


Prijatelj ti bez olovke može nacrtati osmijeh na licu, znači samo njegova pojava kod tebe izmamljuje osmijeh. Pravi prijatelj te poznaje bolje nego ti sama sebe. Pravi prijatelj zna da tebi male stvari znače mnogo. Ali nekako ono najvažnije je -  pravi prijatelj zapravo zna kakva si ti doista i njemu to ne smeta. Zna tvoju prošlost i zbog toga te više cijeni.



 Iz osobnog iskustva mogu reći za neke svoje navodne „prijatelje“ da su na neki način odvratni i da su me izdali i da su dvolični. „Prijateljice, spala ti je maska!“ Kada vas osoba za koju ste bili spremni i umrijeti izda,to boli, to razdire, to uništava, ubija poput otrova.  S tom osobom si mnogo prošao i one svoje najljepše trenutke i one najgore. I onda na kraju sve padne u vodu. 


„Za prijatelja možeš reći da ti je prijatelj, ako ste prijatelji  duže od 7 godina.“ Pazite kome se povjeravate, kome odajete slatke tajne. Kako biste znali tko vam je istinski prijatelj morate ga testirati. Recimo mora znati neke stvari o vama koje čak ni vaši roditelji ne znaju. Mora dobro čuvati tajne, znači biti odan. Mora biti spreman pomoći vam. Ako uvidi da radite grešku mora vas uputiti na to, a ne samo sjediti i gledati kako tonete. Pravi, iskreni, istinski, odani prijatelj je onaj s kojim ste prošli najgore, onaj za koga vežete najljepše uspomene iz djetinjstva.


 Pazite kome se otvarate, kome vjerujete, da na kraju ne budete izdani. Pravi prijatelj će biti tu uvjek za tebe čak i onda kada dotakneš dno, čak i onda kada ćeš ga tjerati od sebe. Baš tada on će biti uz tebe da te digne gore, na površinu.  Ne ostavlja vas dole. Zašto boli kada izgubimo prijatelja? Vrlo jednostavan odgovor. Pa vezali smo se za njega. Značio nam je nešto. Bio je dio našeg srca, naših sjećanja.


„Kad ti srce stegnu uspomene
  i kada suze puste tvoje snene oči,
  sjeti se da sve osim prijateljstva vene,                                          
  i da ćeš zauvijek imati mene..."




Osjećate li i vi ovo za svoje prijatelje? Osjećaju li i oni isto za vas? Ja sam sigurna ma 100% da je moja BFF stvarno najbolja BFF koju sam mogla dobiti. Uvijek iskrena sa mnom, uvijek mi upućuje na greške, na mojoj je strani kad sam u pravu, zna moje najdraže pjevače i zna da kod mene za nju ljubav cvate. Zna da sam za nju spremna umrijeti i da ću za nju ubiti. Istinu ne skriva, uvijek iskrena je sa mnom i na tome sam joj do neba zahvalna. Milion sjećanja, tisuće osjećaja, stotinu osmijeha, a samo jedan razlog – najbolja prijateljica. Kada bi život bio lagan kao prijateljstvo.

Eh tada bi svi bili sretni. Što vama znači vaša najbolja prijateljica? Meni moja znači život, muziku, slobodu, smijeh, zabavu, štit, oslonac, izvor moje energije, razlog mog života. Kada sam tužna i nije mi do života i pitam se za koga uopće imam živjeti, sjetim se nje i tada znam postoji barem jedna osoba na svijetu kojoj ću uvijek ja biti potrebna, uvijek ću ja biti važna, ja ću biti sreća i  tuga, osoba koja će me trebati da ju volim i štitim. A što vama znači vaš prijatelj!? Vaš prijatelj nije samo jedan mali dio vašeg srca koje čini vas, on je vaše srce. On je srce koje kuca da bi vi mogli živjeti.


„Ti nisi u mom srcu, ti jesi moje srce“
Prijatelj je tanka nit između nas i života. Prijatelji nas povezuju s životom. Dokle god imamo prijatelje nismo sami, živi smo. Hodaš svijetom i gledaš sreću drugih i misliš si „A gdje je moja sreća? A što je sa mnom Bože?“,tada moraš znati da ako imaš prijatelja ti si sretan, ti imaš više nego netko tko ima 79 miliona na svom računu ili je poznata ličnost. Prijatelji su blago za kojim tragamo cijeloga života, cijelog života kopamo blago, iskopavamo prijatelje. Prijatelj nije samo jedna nota u pjesmi, on je cijela pjesma. Prijatelj nije samo jedan cvijet, on je cijeli vrt. Prijatelj nije samo mali plamen u mraku, on je tvoje Sunce. On je početak i kraj. 

Hvala što ste čitali moj novi blog!! U are the best!! Love you so so so much!!😘😻😻😽😙


> Mia<


Nema komentara:

Objavi komentar